Σελίδες

Σάββατο 28 Απριλίου 2012

Nέα ψυχασθένεια : Εγωβενιζελίαση.!!!!!!!!!


Nέα ψυχασθένεια : Εγωβενιζελίαση.!!````````

Φαίνεται ότι όλοι εμείς οι άξεστοι Έλληνες δεν το είχαμε αντιληφθεί.

Γι' αυτό και ο Πρόεδρος τού ΠΑΣΟΚ θεώρησε πρέπον και διδακτικό να μάς το υπενθυμίσει. Ότι δεν είναι μόνον ο σωτήρας τής χώρας από τον όλεθρο τής χρεοκοπίας, αλλά και ότι έχει τη στόφα ενός μεγάλου ηγέτη.

Μιλώντας, λοιπόν, με αυτό το... αλλαζονικά μετριόφρον και αρκούντως υπερφίαλο ύφος του και χρησιμοποιώντας μόνον το πρώτο ενικo πρόσωπο μάς είπε :"εγώ σαν υπουργός οικονομικών είχα όλες τις επαφές και εγώ ξέρω τί παίζεται στην Ευρώπη,

εγώ διαπραγματεύθηκα την πολύ δύσκολη δανειακή σύμβαση, φυσικά και με τον πρωθυπουργό (σ.σ. πρόκειται περί χειρονομίες αβροφροσύνης προς τον Λ. Παπαδήμο),

μία διαπραγμάτευση τόσο δύσκολη και με ένα ιστορικό αποτέλεσμα όσο και η Συνθήκη τής Λωζάνης τού 1923".

Με άλλα λόγια, εκτός από το ότι είναι ο παντογνώστης, ο ικανότερος, ο ευφυέστερος, ο πλέον προικισμένος, ο κύριος αυτός συνέκρινε τον εαυτό του με τον Ελευθέριο Βενιζέλο.

Μήπως κατά την γνώμη τού σημερινού Ευάγγελου, όποιος φέρει το όνομα Βενιζέλος και ασχολείται με την πολιτική γίνεται αυτομάτως και ηγέτης ή εθνάρχης, ή εθνικό σύμβολο;;

Ή μήπως είναι τόσο αρρωστημένη η αλλαζονεία του και ξιπασμένος ο νους του, ώστε έχει ταυτίσει τον εαυτό του με ιστορικά πρόσωπα;;

Ποιός ξέρει, μπορεί και να θεωρεί πώς είναι ένα είδος Ναπολέοντα, ή Λουδοβίκου τού 14ου, ο οποίος είχε πει το περίφημο "L' etat c' est moi", δηλαδή το Κράτος είμαι Εγώ.!!!!!

Όποιος δεν τον θεωρεί επικίνδυνο, ας τον ψηφίσει. Προσωπικά εγώ δεν έχω καμία όρεξη, τουλάχιστον τώρα που μού δίνεται μία ευκαιρία με τις εκλογές, να χορέψουν τον χορό τού Ζαλόγγου, εμπιστευόμενος αυτόν τον υπέρβαρο πομφόλυγα.!!!!!!!!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια: