Σελίδες

Παρασκευή 2 Δεκεμβρίου 2011

ΚΟΥΡΑΓΙΟ ΕΛΛΗΝΕΣ !!! ΞΕΠΟΥΛΗΣΑ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΣΑΣ ΚΑΙ ΦΕΥΓΩ.!!



ΚΟΥΡΑΓΙΟ ΕΛΛΗΝΕΣ !!! ΞΕΠΟΥΛΗΣΑ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΣΑΣ ΚΑΙ ΦΕΥΓΩ

Έλληνες μη φοβάστε

Σε έχω ξεπουλήσει την Ελλάδα στην Τρόικα και θα φύγω από την Χώρα σας . Κάντε υπομονή !!!
Θα φύγω, θα πάω στα πάτρια εδάφη μου την Αμερική.
Θα πάρω μαζί μου και τους κολλητούς υπουργούς για να γλυτώσουν από το ξύλο που τους περιμένει!

Τον Πάγκαλο πρώτο πρώτο θα πάρω…. Ξέρει αυτός να ελίσσετε και πως να προδώσει. Βλέπε τα Ίμια και τον Οτσαλάν αλλά είναι καλό παιδί !!!

…Και την Αννούλα την Διαμαντοπούλου θα πάρω… Αυτή ξέρει καλά πως κατεβαίνουν οι χριστιανικές εικόνες από τα σχολεία. Είναι και μέλος της λέσχης Μπίλντερμπεργκ και θα έχω υποστήριξη από τους μασόνους όλου του κόσμου.

Α.. τον Ραγκούση να μην ξεχάσω.. Ξέρει να κάνει πολύ καλούς νόμους όπως αυτόν για να ψηφίζουν και οι λαθρομετανάστες αλλά άτυχος είναι γιατί τον έβγαλαν άκυρο
…δεν πειράζει!!!

Ο Ρέππας θα είναι ο τελευταίος που θα έρθει μαζί μου. Ξέρει να λέει τους πολίτες κλέφτες επειδή δεν πληρώνουν διόδια και δεν έχει φάει ούτε ένα γιαουρτάκι ο άνθρωπος.

Καλό μας ταξίδι και καλό κουράγιο Έλληνες που δεν θα σας μείνει βρακί στον κώλο σας.!!!!!!!!!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια: